ΛΥΣΕΙΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ CHECK-IN / ΑΝΕΠΑΦΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ  & ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Η εταιρεία μας σε συνεργασία με τη Singularlogic και άλλες κατασκευάστριες εταιρείες  προβληματίστηκε για την διευκόλυνση της διαδικασίας Check-In των πελατών σας,  ώστε αυτή να γίνεται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και πιο ανέπαφα. Από αυτήν την έρευνα και ανάπτυξη δημιουργήθηκαν αρκετές λύσεις διαφορετικού κόστους και δυνατοτήτων, τις οποίες παραθέτουμε παρακάτω.

A. Λύσεις με γνώση των email των αφικνούμενων πελατών

Α1. Google Form: Δημιουργήσαμε Google Form με το οποίο,  αν γνωρίζετε τα email των αφικνούμενων πελατών, μπορείτε να τους στείλετε ένα link και να συμπληρώσουν τα στοιχεία που επιθυμείτε. Στη συνέχεια αυτά μπορείτε να τα καταχωρήσετε χειροκίνητα στο Galaxy (ή στο SHS ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα). Η φόρμα εύκολα μεταβάλλεται κατά τις απαιτήσεις σας. Η υπηρεσία αυτή προσφέρεται δωρεάν.

 

Α2. Web Check-in: Στο ίδιο πνεύμα αλλά με αυτόματη ενημέρωση των κρατήσεων στο Galaxy έχει αναπτυχθεί Web εφαρμογή η οποία συλλέγει στοιχεία κρατήσεων από το Galaxy και στέλνει την πρόσκληση στους αφικνούμενους πλάτες, ώστε να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Η αποστολή γίνεται μέσα από την εφαρμογή και υπάρχει παρακολούθηση τόσο της αποστολής όσο και την απάντησης. Ο πελάτης συμπληρώνει τα στοιχεία του και αυτά καταχωρούνται απευθείας στο Galaxy. Μάλιστα εδώ έχουμε επιπλέον την δυνατότητα της συλλογής της αποδοχής του πελάτη των όρων διαμονής ( terms & conditions ), καθώς στο τέλος συλλέγουμε την υπογραφή του. Με την αποστολή των στοιχείων εκτός από την ενημέρωση του Galaxy αποστέλνεται e-mail στο ξενοδοχείο και στον πελάτη με συμπληρωμένη τη φόρμα και την υπογραφή του.    Πρόκειται λοιπόν για ένα πλήρως ανέπαφο Reg. Form με μόνη προϋπόθεση τη γνώση του e-mail του πελάτη.  Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης link στο web site της επιχείρησης, ώστε ο πελάτης να μπορεί να συμπληρώσει τα στοιχεία του από απόσταση (με μόνο γνώση το ref. no της κράτησής του).  Είναι αναγκαίο επίσης η έκδοση του Galaxy να είναι η τελευταία. Πρόκειται για πολύ οικονομική λύση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Β. Λύσεις εντός του ξενοδοχείου ή εντός του περιβάλλοντος χώρου του ξενοδοχείου  

Β1. Galaxy Web Act: Εφόσον δεν μπορούν να εφαρμοστούν οι παραπάνω μέθοδοι, γιατί δεν γνωρίζουμε τα email των πελάτων, τότε η αυτοματοποίηση του Check-In γίνεται, αφού φθάσουν οι πελάτες στο ξενοδοχείο. Κάνοντας χρήση των Web δυνατοτήτων του Galaxy (Web Act)  είναι εφικτή από tablet η αναζήτηση (από το προσωπικό του ξενοδοχείου ) των στοιχείων της κράτησης και στη συνέχεια ο πελάτης συμπληρώνει τα στοιχεία του. Το Galaxy ενημερώνεται αυτόματα. Και αυτή τη λύση είναι πολύ οικονομική και απαιτεί την τελευταία έκδοση του Galaxy. Σημαντικό να θυμάστε πως μπορεί να εφαρμοστεί και εκτός ξενοδοχείου (πχ προαύλιο χώρο) αρκεί να υπάρχει κάλυψη Wi-Fi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Β2. E-Signature (Tablet + Passport Scanner): Στην ίδια λογική με την βοήθεια εφαρμογής - App (3ου  κατασκευαστή) σε tablet και αντίστοιχης Web εφαρμογής,  γίνεται (από το προσωπικό του ξενοδοχείου) αναζήτηση των στοιχείων της κράτησης και στη συνέχεια παραδίδεται στον πελάτη για να συμπληρώσει τα στοιχεία του μετά της αποδοχής των όρων διαμονής και φυσικά την υπογραφή του. Για ακόμη μεγαλύτερη επιτάχυνση της διαδικασίας διατίθεται ασύρματο scanner (4ου  διεθνούς κατασκευαστή) διαβατηρίου, ευρωπαϊκής ταυτότητας, ή πιστωτικής κάρτας, το οποίο συμπληρώνει αυτόματα όλα τα στοιχεία του πελάτη με τον τελευταίο απλώς να αποδέχεται τους όρους διαμονής και να υπογράφει. Στη συνέχεια όλα αυτά τα δεδομένα ενημερώνουν αυτόματα το Galaxy. Πολυγλωσσικό, λειτουργία on & of line, ανάγνωση passport, credit card, id card, πρόκειται για την πλήρη λύση. . Και η λύση αυτή   απαιτεί την τελευταία έκδοση του Galaxy. Σημαντικό να θυμάστε πως μπορεί να εφαρμοστεί και εκτός ξενοδοχείου (πχ προαύλιο χώρο) αρκεί να υπάρχει κάλυψη Wi-Fi.

 

 

 

 

Γ. Άλλες λύσεις ανέπαφης πληροφόρησης του πελάτη εντός του ξενοδοχείου

Γ1. Smart Screens: Σας δίνεται η δυνατότητα σε μια οθόνη τηλεόρασης να προβάλετε σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας, όπως πχ τμήματα ξενοδοχείου, ωράρια λειτουργίας, τιμοκαταλόγους, special events  κλπ. Η πρότασή μας έχει το πλεονέκτημα της εύκολης ενημέρωσης  του περιεχομένου και μάλιστα από απόσταση, ώστε να μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε εξουσιοδοτημένος εργαζόμενος. Πρόκειται για πολύ οικονομική υπηρεσία.

 

 

 

 

 

Γ2. Contactless Menu: Με τη χρήση QR CODE σε επιλεγμένα σημεία του σημείων κατανάλωσης (restaurant, bar, spa κλπ) o πελάτης πληροφορείται στο κινητό του τον τρέχοντα τιμοκατάλογο. Σε περίπτωση αλλαγής του τιμοκαταλόγου δεν απαιτείται αλλαγή του QR CODE. Με άλλο QR CODE μπορεί ο πελάτης να συνδέεται στο Wi-Fi του ξενοδοχείου αποφεύγοντας περιττές ερωτήσεις.   Στα Smart Screens της προηγούμενης λύσης μπορούν να ενσωματωθούν τα QR CODES. Λύση εξαιρετικά απλή, που δημιουργεί ισχυρές εντυπώσεις και με ελάχιστο κόστος.

Όλες αυτές οι λύσεις μπορούν να επιδειχθούν από την εταιρεία μας και θα πρέπει να ενημερωθείτε, προτού αποφασίσετε ποια ή ποιες ταιριάζουν καλύτερα στη λειτουργία σας.