Μια νέα ολοκλήρωση (integration) πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην έκδοση 21.35 του Galaxy Hospitality Suite.
 
H σύνδεση με τις διαδικτυακές υπηρεσίες της Lybra Tech.
 
H Lybra Tech είναι μια υπηρεσία (Revenue Management Assistant) στο internet για τη ξενοδοχειακή αγορά. Χρησιμοποιώντας μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence), φτάνει μέχρι του σημείου να προτείνει τις βέλτιστες τιμές ανά περίοδο και τύπο δωματίου, βελτιστοποιώντας έτσι τα έσοδα της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Αυτό επιτυγχάνεται λαμβάνοντας υπόψη πλήθος παραμέτρων όπως πχ η ζήτηση της αγοράς για την συγκεκριμένη περιοχή (πληροφορία που δεν υπάρχει διαθέσιμη χειροκίνητα), τα παλαιότερα και τρέχοντα δεδομένα του ξενοδοχείου (τιμές, κρατήσεις, πληρότητα κλπ), καθώς και τον ανταγωνισμό (όπως ορίζεται από τον επιχειρηματία). Πρόκειται λοιπόν για ένα έξυπνο σύστημα που διευκολύνει — αξιοποιώντας πλήθος δεδομένων — στην λήψη σωστότερων αποφάσεων τιμολογιακής πολιτικής.
 
Η σύνδεση Lybra Tech με το Galaxy Hospitality Suite μεταφέρει τα απαραίτητα αριθμητικά (και όχι προσωπικά) δεδομένα στο Lybra Tech για την αξιοποίηση αυτών σε πολύ τακτική βάση (πχ κάθε μια ώρα). Έτσι το σύστημα Lybra Tech είναι πάντοτε ενημερωμένο με τα τελευταία δεδομένα, αναπροσαρμώζοντας συνεχώς τις προτεινόμενες τιμές!
 
Πρόκειται ασφαλώς για μια ιδιαίτερη υπηρεσία εξαιρετικά σύγχρονη και υποσχόμενη, που απευθύνεται σε απαιτητικά ξενοδοχεία, που διεκδικούν την βέλτιστη απόδοση των - μεμονωμένων κυρίως - κρατήσεών τους.
 
H SingularLogic συνεχίζει την ολοκλήρωση (integration) του Galaxy Hopitality με τις σημαντικές αυτές διαδικτυακές υπηρεσίες, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη αξία στο ήδη καταξιωμένο προϊόν.